Повернення та Обмін Товарів
Ви можете повернути або обміняти товар, придбаний в greenvibe.com.ua
, згідно з умовами нижче та відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
1. Повернення Товару НАЛЕЖНОЇ Якості
- Термін: Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
- Умови: Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд (пломби, ярлики, цілісність пакування), повну комплектність та розрахунковий документ (чек, квитанція).
- Товари, що НЕ підлягають поверненню (належної якості): Відповідно до Постанови КМУ № 172 від 19.03.1994, це, зокрема:
- Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни.
- Парфумерно-косметичні вироби.
- Процес повернення:
- Повідомте нас: Напишіть на
info@greenvibe.com.ua
протягом 14 днів після отримання. Вкажіть номер замовлення та причину повернення. - Напишіть заяву: Напишіть заяву на повернення у довільній формі з паспортними даними та ідентифікаційним кодом.
- Відправте товар: Службою "Нова Пошта" разом із заявою та копією чека/квитанції на дані відправника, від якого ви отримали товар. Доставка оплачується покупцем.
- Повідомте нас: Напишіть на
2. Повернення Товару НЕНАЛЕЖНОЇ Якості (Брак, Пошкодження)
- Умови: Виявлено суттєвий недолік товару з вини виробника/продавця, є докази (фото/відео) та розрахунковий документ.
- Процес повернення:
- Повідомте нас: Напишіть на
info@greenvibe.com.ua
, детально описавши проблему, додавши фото/відео дефекту та номер замовлення. - Узгодьте деталі: Менеджер надасть інструкції та узгодить спосіб повернення.
- Відправте товар: Способом, узгодженим з менеджером. Після підтвердження дефекту витрати на доставку компенсуються продавцем.
- Розгляд: Ми перевіримо товар (до 14 днів).
- Рішення: Повернемо кошти або обміняємо товар на аналогічний (за наявності).
- Повідомте нас: Напишіть на
3. Порядок та Терміни Повернення Коштів
- Термін: До 14 календарних днів з моменту отримання нами повернення та заяви (і підтвердження підстав для повернення).
- Спосіб:
- На картку, з якої здійснювалась оплата на сайті.
- Банківським переказом на реквізити, вказані у заяві (для інших способів оплати).
- Компенсація доставки:
- При поверненні товару належної якості – доставка за рахунок покупця.
- При поверненні товару неналежної якості (підтвердженого) – доставка компенсується продавцем (на основі квитанції).
Контакт для питань повернення: info@greenvibe.com.ua